2011. március 7., hétfő

Két új kép

Végre fotóztam. :)
Az első a Prága project újabb darabja az Óratoronyról. Felmentünk, és próbálkoztunk fotózni. Abban a tömegben kicsit nehézkes volt, de azért hősiesen megküzdöttünk érte. :D


Jó sokat küzdöttem a háttérért, mire sikerült megtalálni a megfelelő összeállítást. Nekem tetszik. Felhasználtam még egy fém kabátakasztót (Lidl), betűmatricát és egy rejtett komment kártyát Tim Holtz pecsételővel felturbózva. Az öreg hatású képeslap mögül kandikál kifelé. :)

A második képem pedig a naplóm február 19-i oldala. Hatan összegyűltünk nálunk, és hatalmas kupit csináltunk. :DD Alkotás folyt a javából! A Best of duma (Sapitól) még keresi a helyét, de meg fogom találni, hová rejtsem el, az biztos. :DD





Aki pedig elsőnek kitalálja, hogy mi ihlette az elrendezést, az kap tőlem egy sk. teatasak képeslapot! Talán felismerhető. :D

Update
Egy kis segítség:

1. Nem a fotók elrendezését kell figyelni, hanem a többit.
2. A tisztességben meglilult háziszárnyas asszonyság sem jó út, mert ő csak nekünk hatunknak jelent valamit. :DD
3. Ezen az oldalon kell körülnézni, amire gondolok, az itt látható, nem kell más oldalak játékait ismerni hozzá.

Ha most sem megy, akkor valamit vagy nagyon elszúrtam, vagy senkit nem érdekel a képeslapom. *töprengős szmájli*

7 megjegyzés:

  1. A hat pici képből a februári vázlatra tippelek...

    VálaszTörlés
  2. Valóban lehetne épp az is Nóri, de az esélyegyenlőség jegyében olyat kérdeztem, amit bárki megválaszolhat anélkül, hogy elmenne erről az oldalról. Adok egy kis segítséget, írom a bejegyzésbe. :)

    VálaszTörlés
  3. Itt ülök, már megint lázasan, de nem bírom ki, hogy ne írjam ide: a blogháttered :D
    Természetesen a szívemhez a második oldal áll sokkal közelebb :DDD így az a kedvenc, de a prágai is varázslatos!

    VálaszTörlés
  4. Cupp Orsikám! Kedden megy a képeslap! :D

    VálaszTörlés
  5. Még az is ott volt a kommentemben, hogy gyógyulj meg hamar, de már ezt az egy sort is ötödikre küldte csak el. Grrrr...

    VálaszTörlés
  6. Na erről lemaradtam....:-( Viszont nagyon jó ötlet a közös alkotás, csak úgy sóvárgok...de jó nektek, hogy tudtok találkozni!!! Nagyon tetszik mindkét oldalad Bogi!

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. ezt is csak most fedeztem fel...ÁÁáááruláááás...De nagyon jó!! :)

    VálaszTörlés