2011. március 31., csütörtök

Nem tűntem el

Jó régen nem mutattam már semmit. Pedig készültek dolgok azóta is, csak a fotózás maradt el. Ma bepótoltam mindent. :)
Nem fogom egyben ide ömleszteni őket, vasárnap elutazunk egy hétre a Cseh Paradicsomba, és addig időzítek ide néhány bejegyzést. Csak hogy ne unatkozzatok. :DD

Először is folytatom a Prága projectet.




Most "Budán" járunk. Azaz túl a Moldván a vár aljában, amit Mala Strana (kis oldal) néven találunk meg a térképen. Sétáltunk a kis utcákban, a csodás régi lámpaoszlopok között és az öreg falak mellett. Jártunk néhány múzeumban, amik közül ezen az oldalon a Kaffka múzeum oldala lett kiállítva. Ilyen szobrok nem jönnek szembe az emberrel mindenhol. :DD Valahol egy régebbi bejegyzésben már mutattam video verzióban is, érdemes megnézni újra.

A fotókat most egy hajtogatós kis "albumkába" rejtettem el a kapocs alatt.

Ha teljesen kinyitjuk a hajtogatóst, egy aznapi újságot találunk. Ennek a története:
Bekerültünk a 22-es csapdájába. 22-es villamosok egymás után, és egyiken sincs utas. Mindenki leszállt. Mi éppen felszállni szerettünk volna, mert a vár után irtózatosan fáradtak voltunk, de jelen esetben nem sikerült. Gyalog indultunk útnak a metró megálló felé. Egyre nagyobb dugóban találtuk magunkat. Később már hallottunk is mindenféle fütyülést, meg dudálást, egyre hangosabban. Bekerültünk egy országos tüntetés kellős közepébe. És vajon mit csináltak azalatt a rendőrök? Tüntettek ők is. :DD
Erről adott hírt az a bizonyos újság.

4 megjegyzés:

  1. Most már egészen biztos, hogy ide jövök ötletért!!! Szenzációs az album az albumban!!!! Éééés, alig várom a következő bejegyzéseket, illetve a legújabb kirándulásotok scrappes formáit!!!

    VálaszTörlés
  2. Én most érzem azt, hogy megyek hozzád a világvégére (tőlem számítva!) csak, hogy megcsodálhassam face to face az oldalad!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nektek!
    Orsikám, először én megyek hozzád a világvégére két hét múlva. :))

    VálaszTörlés