2011. március 14., hétfő

Prága project legújabb elemei

Hát nem akar készen lenni. Nem csinálok ekkora albumot soha többet. :)

Az elsőn a képeket az Óratoronyból készítettük. Tornyok, tornyok mindenfelé. Sok mindent nem használtam fel, csak egy papírt (nem tudom, milyen), egy darabot a cipzár-celluxomból meg a legújabb lyukasztómat. Martha Stewart. Na azt sem gondoltam, hogy valaha lesz ilyenem, de most így alakult. És nagyon szeretem. :)


A második a vár oldala. Megint a dilemma, hogy férjen el az a sok kép, amit már nem tudok hová kiselejtezni a többi közül. Mert a vár az a vár. És gyönyörű hely. Végül így oldottam meg:
Egy harmonikát hajtogattam, amit lefedtem felül a maradék papírral, az alsó hajtását pedig aládugtam a háttérnek. A papírért köszönet Totyinak. Ahogy megláttam, mindjárt tudtam, hogy ez a vár papírja. A milton kapocs, ami végül a zár funkcióját tölti be, a lányom egyik kiselejtezett táskájának a talpán volt. Azóta izgat az ötlet, hogy vajon a bőrdíszműveseknél miféle kincsek lehetnek a műhelyben. :DD
A formára vágott kulcs, heveder és kulcslyuk Málna érdeme, a kerítés a Scrap-Kreatúrától van. És az elmaradhatatlan új lámpás pecsétjeim. Hmmm... Nagyon szeretem őket.
Hát ennyi mára.

7 megjegyzés:

  1. Ez zseniális lett, és gyönyörűű! Írtóra tetszik, ahogy megoldottad a vár fotóit, igazán egyedi és ötletes! A lyukasztód meg csudaklassz! :)

    VálaszTörlés
  2. Varázslatos! Milyen nagyszerű ötlet a harmonikázás?! Teljesen le vagyok nyűgözve! A lyukasztód, pedig egy igazi csoda! Irigyellek és érte! :)

    Nyugodtan vágj bele még egy ekkora albumba, hiszen zseniálisan ki tudod belőle hozni a maximumot!!! Én meg jövök tanulni hozzád!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ha kész leszel vele csak akkor fogod látni igazán mennyire megérte a bele fektetett energiát és időt.Ráadás: Te válsz az Óriás albumok méltán híres készítőjévé.

    VálaszTörlés
  4. Hűű de nagyon tetszik Bogi!!!Nagyon tetszik a harmonika hajtogatás és ahogy megoldottad az egészet! A MS lyuki melyik pontosan? Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :) Hát igen, ez valóban óriás albumra sikeredett...
    MS lyukasztó: FLOWER BED Deep Edge Paper Edger

    VálaszTörlés
  6. Bogi, le a kalappal! Ritkán szólok hozzá bármihez is, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni... :D Megaszuper!

    VálaszTörlés