2011. március 15., kedd

A hétvége termése

Tegnap összejöttünk megint a lányokkal alkotni.
Andi tanított nekünk egy jópofa kártyatartó dobozkát. Kívülről mondjuk, hogy készen van. A tetejét újra készítettem a tegnapi állapothoz képest, mert nagyon rossz volt a színválasztásom. Azon kívül nagyon tetszik az a kör alakú minta az elején, és szerettem volna, ha a tető nem takarja ki félig. Így kivágtam az elejét a minta vonalán, és egy átlátszó spirálozó előlapot ragasztottam a belsejébe.
Papi azt mondja, csicsás, és neki ez már sok. Igen. Általában nekem is, de most valamiért nem az. Valahogy most ez így tetszik, ahogy van. :)


A kinyitott állapotot is megmutatom, de az még éppen csak el van kezdve. Kell még kártyákat, kis noteszt készíteni bele, szóval van vele bőven munka. Majd ha készen lesz, mutatom azt is.






Ma este pedig elkészítettem a naplóm márciusi feladat oldalát.
Egy virágot kellett választanunk, ami tavaszi, és ennek a színeit használni az oldalhoz.
Őszintén szólva nekem nem ez az első márciusi lapom. Később majd elkészítem az előző oldalakat is, de valahogy nem tudtam elképzelni azokat a témákat egy virág színeivel. Ma viszont a Sas-Hegy Tanösvényen sétáltunk, ahová sikerült kedvezményesen belépnünk, és vezetés nélkül végigmennünk. Köszönet az embernek, aki az egyesületi tagságunk és a komoly túra-múltunk ismeretében megbízott bennünk.
Szavam ne feledjem, a leánykökörcsin már nyílik, ami egy szigorúan védett tavaszi virág, és én minden alkalommal csodálom a szépségét. Még évekkel ezelőtt készült ez a fotó, ami alapján dolgoztam most. A maiak nem sikerültek túl jól.
Szóval kb. fele-fele arányban gondoltam lilát és piszkos-fehéret használni, egy lehelletnyi zölddel, és egy kevés sárgával. Nem mondom, hogy magamtól használtam volna így ezeket a színeket, így most annyira nem vagyok magammal megelégedve, de a feladatot teljesítettem. :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az oldalad, tetszik, hogy a virág inspirált, szépek a színek így együtt.

    VálaszTörlés
  2. Ez a lila nekem is bejön. Jó kis fotókat használtál megint.
    A dobozkád pedig szuper lett/lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    A dobozkát azóta befogtam arra, hogy a felhasználásra váró felgyűlt kártyákat és címkéket tartom benne. Legalább átlátom őket. :)

    VálaszTörlés