2011. február 28., hétfő

Nové Mesto

Prága újvárosa. Nekem kicsit ködös, hogy meddig tart az óváros és honnan lesz újváros, de igyekeztem valahogy elkülöníteni a fotókat.
Ezen a lapon két képeslapot használtam fel, és jó pár képet, amiket elrejtettem abban a zsebecskében, rátűzve a kártyára egy milton kapoccsal. Legyezőszerűen lehet őket kihajtogatni és nézegetni. Igyekeztem a lap párjához igazítani a stílust, és hogy őszinte legyek, kimondottan meg vagyok elégedve vele.

Felhasználtam a Totyitól kapott ajándékokat (zseb és kártya, betűmatricák), és a vadonatúj lámpás pecsételőimet. Ha valami, ez nagyon megérte az árát! Imádom. :)



(még 10... :))

5 megjegyzés:

  1. Bogi! Csúúúcs, nem csodálom, hogy meg vagy elégedve, hihetetlen jó lett! Jaj, és az a bélyegző!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem találok szavakat!!! Hihetetlen, mindig meg tudsz lepni!!! Csúcsszuper!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! :) Közben megvam a következő is, csak még nincs kép róla. :DD

    VálaszTörlés