2011. február 6., vasárnap

Februári első lap: Hósüsü

Sapimanó feltette a februári feladatot:


1. Az első feladat, hogy valamilyen tél végi, kora tavaszi színt válasszunk, ami egyben a szeretet és szerelmet is jelképezi. Mondjuk halvány rózsaszín, halvány barack. De nem muszáj halványnak lennie, csak én nem szeretem az erőteljes színeket ;-)
Dilemmában voltam, mert én - a januári fogadalmaim alapján - túrázós-kimozdulós dolgokról készítem az oldalaimat főleg. Ehhez pedig a jelen időjárásban nem nagyon illik a rózsaszín-barack stb. Végül megtaláltam a szerintem tökéletes papírt. Élénk, mégis téli.

2. legyen fehér virág a képen, ami a hóvirágot jelképezi, számomra ez a tavasz hírnöke :) Azt mondták ugyanis, hogy az állatkerti maci nem látta meg az árnyékát, jön a tavasz :) Mondjuk amilyen nagyon jó idő van ma, el is tudom képzelni,
Nem hóvirág, hanem rózsa. A téma miatt. És nem is rátét virág, hanem az új sziluett-kiszúrómmal lyukasztottam oda az aljára néhány rózsát, ami az alsó fehér alaplap miatt fehér lett. :)

3. És a tél utolsó (reméljük) akkordjaként egy kis csipkét is csempésszünk az oldalra, mint havacskát ;-)
Papír tortacsipkét választottam. Mert jó sok van belőle itthon.

A képek története pedig:
A minap láttam a TV-ben, hogy itt nem messze tőlünk, Vecsésen egy férfi épített a kapuja elé egy ember nagyságú Süsüt hóból. Azon nyomban elhatároztam, hogy ha sikerül kinyomoznom, hol van pontosan, meglátogatjuk szombaton. Kisvirág és Viki segítségével sikerült megtalálni.
Rendesen imádkoztunk, hogy el ne olvadjon addig, mert hirtelen felmelegedést jósoltak, ami ugye meg is érkezett. De Süsüt még sikerült elkapnunk az apukájával együtt. Felismertem a TV-ből és leszólítottam. Nagyon kedves és lelkes emberke. 

Süsü pedig természetesen megért egy oldalt. A képen a Papi van vele, nem az alkotó. :)


10 megjegyzés:

  1. De jó! Szuperek a képek, és klassz a háttér! Jaj, és bingó kártya, meg lepke is...imádom!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Milyen eredeti! Jót vigyorogtam a süsü-n!!!! Eszméletlen jó alkotás lett belőle!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyors vagy! és tök jó, hogy megkerestétek a "Süsüt"! én is láttam a tv-ben!

    VálaszTörlés
  4. Imádom Süsüt. Jó, hogy megörökítetted, mert én sajnos nem láttam a tv-ben. Papi is jól mutat mellette ezen a nagyon ötletes oldalon. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm lányok! Tegnap nagyon elemében voltam, olyan jólesett alkotni. :)

    VálaszTörlés
  6. Fergeteges! Nem is hallottam róla. Igaz akkor sem keltem volna útra érte, mert tudtam, hogy Te megteszed. :)
    Csudajó az oldalad!

    VálaszTörlés
  7. Mivel imádom az alkotásaid, ezért vár Téged egy meglepi nálam!

    http://era85kreativprobalkozasai.blogspot.com/2011/02/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  8. Ó, nagyon köszönöm Erika! :)
    Be is került a "Díjak" c. lapra.

    VálaszTörlés