2011. február 26., szombat

Napló, februári 2. oldal

Két hete Dumaszínházban voltunk. Én magam lázas beteg voltam, de ez volt Papim karácsonyi ajándéka, így összeszedtem magam és elmentem. Végig forró italokat kortyolgattam, és mindketten borzasztóan jól szórakoztunk. :)

Sajnos fotózni egyrészt nem szabadott, másrészt nem is lehetett a fényviszonyok miatt, így maradt a fellépők netről letöltött fotója az albumomba.




Ezen az oldalon végre felhasználtam a Csehországban zsákmányolt cipzár-ragasztószalagot és a bársonyos lepke matricákat, valamint a Gigitől kunyizott lyukacsos papírból is egy darabkát. Bár tudnám, honnan szerezhetnék ilyet! Még egyszer köszönöm Gigi! :)

5 megjegyzés:

  1. Most ébredtem rá, h mindjárt vége a hónapnak!rohanok....ááá
    Nagyon klassz kis oldal lett!Ötletes és tetszik a cipzár és a centi is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! A cipzár rag.szalag pedig nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
  3. Pompásan mutató jól elkészített oldal.

    VálaszTörlés
  4. Giga lájk! Olyan jó, hogy én már meg is tapogathattam :DDD

    VálaszTörlés