2013. február 2., szombat

Papi-razzi

Pozsony óvárosában láttam először utcán "szembejövő" bronz-szobrokat. Szám szerint 4-et. Azóta szerelmes vagyok beléjük. 

Legnagyobb meglepetésemre észrevettem, hogy nálunk sokkal több van belőlük. Vagy csak azóta készült ennyi, mióta Pozsonyban jártam. Mostanában kimondottan vadásszuk ezt a fotótémát. 

Már tavaly a scrap táborra előhívattam az összes szobros képünket fekete fehérben, aztán valahogy mégsem ezekből készült a minialbum. Sokkal jobbat szánok nekik. Egy 30x30-as albumot tervezek, így az első ilyen oldalamat is ebben a méretben készítettem el a Pozsonyi "Paparazzi"-ról. 

Mivel Papikám nem bírt magával, és mögé/elé állt, az oldal címe is ennek megfelelően módosult. :)

Na jó, egyébként sem szoktunk bírni magunkkal. Mindegyikhez odamegyünk, és megismerkedünk velük. Mert az olyan mókás! :)

Egyébként a scrap.hu vázlatkihívására készült az oldal, és nem biztos, hogy szépségdíjas, de mindegy. Lényeg, hogy a fotók annyira jóóóók! :)



2 megjegyzés:

  1. Én is Pozsonyban találkoztam először velük, de nekem is nagyon... nagyon... :-)

    VálaszTörlés
  2. Ugye?! Ott is van ilyen nálatok, vagy ez ilyen európai divat?

    VálaszTörlés