2013. február 25., hétfő

Nyertem

Éppen ideje már, hogy én is ünnepélyesen bejelentsem:
A 2012 évi éves napló fődíját én nyertem meg!

A sorsolás kb. egy hónapja volt már, de a nyereményt most szombaton vehettem át.

Ezt a csodás és óriási csomagot kaptam a résztvevőktől.





Annyira szép és különleges az egész!

Ahogy azt már tavaly is elhatároztam, ha egyszer én nyerem a főnyereményt, annak bizony az lesz a sorsa, hogy szétosztom azok között, akik elkészültek az albummal, és részt vettek a sorsoláson. Most éppen hárman voltunk: Sapi, Tipitá és én. Így Sapival szisztematikusan szét is osztottuk az egész kupacot 3 felé. 

Tipitá, várd a postást, Sapi küldi a részedet! :)

Köszönöm, hogy benéztél!


3 megjegyzés:

  1. Jajám! Köszönöm szépen Bogi! te vagy a legnagylelkűbb ^.^ Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Húú! Jól indul a napom! Nagyon szépen köszönöm Bogi!!! Juj, még magamhoz kell, hogy térjek!:)) Milyen jó, hogy benéztem!:)))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy örültök! Megdolgoztatok érte éppen annyira, mint én! Puszi!

    VálaszTörlés