2013. február 10., vasárnap

Hadd legyen más!

Ezt az oldalamat több dolog is inspirálta:

  1. Nos, az elmúlt napokban a lelkiállapotom elég gyalázatos. Nem tudom, hogy legyen tovább, válaszút előtt állok. Nem  párkapcsolati válságról van szó, az életem más területén vannak problémáim, de erről egyelőre ennyit.
  2. Tegnap este nagyon drukkoltam Szabó Ádámnak A Dal-ban, de nagyon vacakul pontozták, nem is értem...
  3. Ma reggel pedig a readeremben megjelent egy oldal, amit azonnal liftelni akartam, annyira ott van.

Nem volt könnyű, de megpróbáltam. És jelentem, jobban érzem magam. A szöveg mi más is lenne, mint az előbb említett dal, köszönet érte a szerzőnek és az előadónak!!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Mondtam már, hogy szeretem nézni az oldalaid?! Annyira szépek!!!!!!!
    (Fel a fejjel! Ennél csak jobb lehet!)

    VálaszTörlés
  2. Még nem mondtad, de nagyon jólesik. Köszönöm szépen!! *ölel*

    VálaszTörlés