2013. február 17., vasárnap

Február - Me and You

Végül megbeszéltük a lányokkal, hogy a naplót összedolgozzuk az Életképek c. albummal. Persze nem kötelező jelleggel, de én mégis azt gondoltam, hogy nekem így vállalható a dolog.

A februári kritériumok, amire figyelni kellett:

  • A kép készítésének időpontja 2013.02.14 18:00-19:00 között kell legyen
  • Téma: Szeretet-szerelem (ez nekem elég nagy kihívás volt, lévén csütörtök délután, amikor Papi nincs itt, a család meg rendesen beintett, hogy őket nem lehet fotózni...)
  • Szín, ami szerepeljen rajta: Piros
  • Motívum: Virág
  • Cím: Ne legyen domináns, inkább a kép
  • Komment: Papírcsíkokra legyen írva

Mivel kivételesen igyekszem odafigyelni, hogy az oldalpárok illeszkedjenek egymáshoz, illetve arra, hogy milyen típusú papírt használok ehhez az albumhoz, most nagyjából egyértelmű volt, hogy mit fogok használni az előző mellé. Kedvencem, a 7Gypsies grunge stílusú papírjaiból válogattam, ehhez a Lille nevű készletből.

Az egész albumban végig fog menni az óra motívum, jelezve az időpontos feladatot.
A témát pedig végül úgy oldottam meg, hogy mivel egyedül voltam, de a kabátokat párba lehetett állítani, megtettem. Nem olyan fából vagyok én faragva, hogy kifogjon rajtam egy ilyen apróság. :D :D

És íme egymás mellett a január és a február:


Köszönöm, hogy benéztél!

2 megjegyzés: