2012. április 14., szombat

Travel Journal

10 csodás napot töltöttünk el Csehország és Németország határán. Túráztunk a homokkő sziklák között, kisebb-nagyobb városokban sétáltunk, elmentünk a volt NDK-NSZK-Cseh hármashatárra (most Szászország-Bajorország-Csehország), gyalogoltunk a vasfüggöny nyomain. 

Idén nem terveztem igazi albumot. Vittem magammal háttérrel előkészített A/5 méretű  lapokat, egy kis "szeretet-csomagot" ragasztóval, ollóval, ceruzákkal, egy kis tintával meg pár kapoccsal, és persze az elmaradhatatlan lyukasztóval, hogy bele tudjak fűzni mindent azonnal egy kis dossziéba. Itthon már csak az a dolgom, hogy feltöltsem fotókkal. Na ez sem kevés. Öten ugyanis kb. 3000 fotót készítettünk, ebből előbb ki kell válogatni azt a pár százat, ami megmarad, abból pedig azt a néhányat, amit kinyomtatok. Egyelőre a teleírt és bélyegzett lefűzött lapok vannak elvétve 1-1 fotóval.

4 megjegyzés:

  1. Izgalmasan hangzik! Nem nem lett volna türelmem ott is ragasztani, mert féltem volna, hogy valamiről lemaradok! :) Úgyhogy le a kalappal előtted! Nagyon szuper kis album lesz!

    VálaszTörlés
  2. A helyben készítés azt jelenti, hogy út közben jegyzeteltem egy kis noteszba, vittem magammal pár jegyzetlapot, vagy 1-1 aznapra szánt oldalt, hogy legyen mire bélyegzőket gyűjteni, és ennyi. Aztán este mikor hazaérkeztünk a szállásra, akkor ragasztgattam, írtam, lyukasztottam. Most meg pakolom be a képeket. Ez sem kis munka, de legalább kész lesz hamar. :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy Te mikre vagy képes!! Ez fantasztikus. S véletlenül volt nálad mindenféle kiegészítő? :)
    Szuper ötletes. Várom a teljes bemutatást is.

    VálaszTörlés
  4. Véletlenül vittem néhány dolgot. :)
    Remélem, hogy hamar készen leszek. Köszi! :)

    VálaszTörlés