2012. április 14., szombat

Február

Ma végre hagyományos értelemben is alkottam. Sajnos mióta hazajöttünk, az ágyat nyomtam, csúnyán belázasodtam, de szerencsére már jól vagyok.

A 2012-es napló februári feladatát Sapimano-tól kaptuk:

"1. A kiválasztott kép színeiből válassz kettőt!
Ebből az egyik legyen a háttér és úgy általánosságban az alap szín, míg a másik a díszítő elemek színe.

Az én oldalamon (ma készült el fejben véglegesen, és most neki is szeretnék állni, hogy befejezzem holnapra!) a fehér lesz az alapszín, és a piros a másik.

2. A második feladat, hogy az előző hónap feladatából egy kötelező elemet használj fel te is, ez legyen bármi.

Én a gombokat fogom alkalmazni :)"


Nos, én pedig az írásos kiegészítőt alkalmaztam bélyegző, tissue-tape és szöveges kaparós matrica formájában. A színeim a fáradt rózsaszín mint díszítés, és a fehér mint alap.

Témám a vecsési hómozdony. Idén Varga Ferenc Thomas mozdonyt formázta meg hóból a tavalyi Süsü után. Ahogy leesik a hó, kimegyünk megnézni a legújabb csodát. Ez most megint csúcs lett. Kár, hogy hamar elolvadt a hó.






Hogy még egy fotót tudjak az oldalra tenni, milton kapoccsal az alsóra erősítettem egy másodikat, amit el lehet forgatni az alsóról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése