2012. április 22., vasárnap

Csehország - Travel Journal

Végre elkészült az útinaplóm. Elég sokat bajlódtam azzal, hogyan is tegyem fel ide a blogba, végül arra jutottam, hogy egy slide-show lesz a megfelelő megoldás.




TravelJournal - slideshows

Nem vagyok nagy ebben a műfajban, de talán jó lesz.

Felhasználtam a naplómhoz mindent, amit az úton összegyűjtöttem. Prospektusokat, túralapokat, okleveleket, a Csehországban gyűjthető (rövid ideje már Magyarországon is!!!)  fakorongok kis matricáit, képeslapokat, belépőket, vonatjegyet, helyi bélyegzőket stb.

Továbbá préseltem virágot, bélyegeztem falevelekkel, eltettem teák, sörök, sajt csomagolását is.

Köszönöm, ha végignézed!

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép lett, megint:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, Bogi. Inspiráló munka. Irtó jó volt végignézni. Köszi az élményt.

    VálaszTörlés
  3. El nem tudom mondani, hogy mennyire tetszik!!!
    Most már értem miért voltál "csöndben" mostanában. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Örülök, hogy így tetszik nektek is! :)

    VálaszTörlés
  5. Zseniális lett! Csak gratulálni tudok hozzá, igazán inspiráló és fantasztikus munka! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés