2010. június 4., péntek

Levele(ke)t hozott a posta

Amikor ma hazajöttem, az ajtóba csúsztatva találtam egy levelet Évitől. Kicsit zörgős volt, ettől máris izgatottan kezdtem bontogatni. És nézzétek csak! Imádlak, Évi, nagyon köszönöm! :)

És azután láttam meg az óriási csomagot... Eszter megint kitett magáért!

Évente egyszer szoktam a könyvtári dolgozóktól kapni rengeteg teatasakot. Az előző a végén pont Évinél kötött ki, így most az egész úgy néz ki, mintha összebeszéltetek volna. :D Természetesen most is megy egy szép adag hozzád! (majd írd meg, mi az, amit egyébként szerettél volna cserélni, mert teszek bele abból is)

A kupacot közben válogatjuk Papival. Aki szeretne kapni belőle, visítson! Lehetőleg emilben, vagy e-mail címmel, hogy megtárgyalhassuk a részleteket. Akár gyűjtő, akár hajtogatni szeretne, szívesen küldök. Nekem kb. 5-6 db volt benne a gyűjteményembe, és az összes többit átadnám.

teabogi@gmail.com

4 megjegyzés:

  1. Nekem van egy nagyon-nagy gyűjtő ismerősöm. Ő azt gondolja, hogy Magyarországon csak ő gyűjt egyedül teacímkét és tasakot. Ha érdekel, adok elérhetőségét, mert ő biztosan örülne egy ilyen ismeretségnek. :-))

    VálaszTörlés
  2. Persze! Köszönöm! :)) (először mindenki azt gondolja, de én már vagy 10 éve tudom, hogy ez nem így van)

    VálaszTörlés
  3. Peter.BORSI@coats.com Ő lenne az. Ha írsz neki, szólj, hogy tőlem tudod a címét /nevem: Kalota Adrienn/. Szerintem örülni fog. :-))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy szerencsésen megérkezett a csomagocskám! Remélem hogy feltudod majd használni a tartalmát. :)
    A tasakokról majd e-mailban. Előre is köszi!!!

    VálaszTörlés