2010. június 27., vasárnap

Anyunak és Orsinak

Két új oldalam készült. Az elsőhöz anyu lánykori képét használtam fel.
Ezeket a Basicgrey papírokat már két hónapja keresem. A múlt heti Hobby művészes tanfolyam alkalmával elhatároztam, hogy megveszem a sorozatból azt, ami van, mert a végén az is elfogy. És láss csodát! Ott volt amit kerestem! :) Gyorsan fel is használtam őket.

Felhasználtam:
Papír: Basic Grey - Bittersweet
Virágok: A piacon vettem csokorban.
Milton kapocs: Sima bolti
Táblácska: DaisyD's
Lánc, amin a tábla lóg: Lidl (kabátakasztó)
Fémdísz: Rayher
Pöttyös szalag: scrapbook.hu webshopból (nem tudom a márkát)
Pecsét: Viva
Sablon: Egy régi újság (Legjobb otthon) melléklete volt
Csipkeszalag: scrapbook klubban lyukasztottam
Háló: Egy kínai hajhálóból tépem le egy darabkát
Pillangó: Pufiindián ajándékcsomagjából

És itt a másik oldal, ami szintén hagyományos lett. Orsinak készítettem az adott fotó játékra. Fogadd szeretettel!!!
Azért nem nagyon szeretek részt venni ebben a játékban, mert nincs kedvem digizni. Hagyományosat meg másnak nem annyira célszerű. De Orsinak megcsináltam, mert csak. :DD 
(azért jó lenne tudni, melyik klubban tudunk összefutni, hogy oda is adhassam)

Egy külföldi lapot lifteltem, az eredeti fotó témája ugyanaz, mint  ezé a fotóé. Itt található.

4 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szépséges lett! Tetszik, hogy ilyen technikások az oldalaid, és hogy ennyi ötletesek! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép mindkettő, de most részre hajlok, a második sokkal jobban tetszik :D Imádom, én ilyen csodásat még sose kaptam. A férjem azt hiszi azért bőgök, mert kiesett Mexikó :D :D :D
    Köszönöm!
    (még nem tudom melyik klubra tudok menni, de igyekszem majd időben szólni)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy sikerült örömet szereznem. Igaziból egy félidő alatt készült a lap, de már nem tudom, milyen meccsen. :DDD

    Az első képpel azért elszöszögtem egy jó ideig.

    VálaszTörlés
  4. Mire nem jó a Foci VB? Mindkét oldalad szuper lett. :) Anyukádénál nagyon tetszenek a papírcsíkjaid, Dor oldala pedig úgy ahogy van tökéletes. :) Na, persze az első is. :)

    VálaszTörlés