2010. február 17., szerda

Hanyattka a hóember

Pénteken egész este Gyuriékat szórakoztattuk. Mindenféle papírból szúrtam ilyen-olyan méretű köröket meg kerekített sarkú téglalapokat a kitűző szúró szerszámával. Gyönyörűségeim lettek, de komolyan. :)
Ma pedig megint voltunk a Tesco-ban, és újabb csomagolópapírokkal jöttem haza. Komolyan, már nyitok egy papírboltot, ha így folytatom. Nem bírom otthagyni őket.  50 Ft-ért??? Naná, hogy nem!

Ma délután készítettem egy hagyományos lapot. Sajnos a képek nyomtatása minden lett, csak szép nem, ráadásul a kész lapot sem tudom színhűre fotózni ebben a fényben. Pedig annyira igyekszem. Na mindegy, azért mutatom, ahogy sikerült. Legfeljebb később kicserélem.
Update: Kicseréltem. :D

A kép címe: Hanyattka a hóember. Őt még január végén építettük, és két hétig állt. Vagyis egy idő után elkezdett hanyatt dőlni. Ettől a neve. Mára már csak néhány tócsa jelzi a helyét, de emlékét örökké megőrizzük. Most már. :)
Felhasználtam a képhez: 
Két féle albumpapírt, (ha megfeszülök, sem tudom, milyet), Ikeás zsinórt (ez most a favorit nálam) a kivágott köröcskéimből néhányat, milton kapcsokat, egy száz éve vásárolt szalagot, a felirathoz maradék transzparens papírt, a zsinór végére egy horgászoknak való forgó kapcsot és két hajtogatott virágot.
A virágokat ezúttal nem teatasakból hajtogattam, hanem ugyanezen célt szolgáló - az Interneten száz fele megtalálható - "teabag-paper"-ból. Nem tudom, miért hívják teatasak papírnak, mert nem az. Kis négyzetekre osztott lapok, mindegyik ugyanaz a minta, csak ki kell nyomtatni és feldarabolni. Én most fekete-fehérben nyomtattam ki, ez pont illik ehhez a téli témához.

2 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek nálam, így én is ide találtam! Ez nagyon jó kis oldal, de ha segíthetek(nagyon sok próbálkozás tapasztalata)Ha van az udvaron betonos rész, erkély tedd le és vaku nélkül, függőlegesen, természetes fénynél fotózz.Géptől függ, nekem egy virág a közeli beállítás. Ha a szín mégis sötét, akkor Társítás és a Microsoft pict......stb. lehet még igazítani levágni stb. Én mindig így csinálom!További szép oldalakat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a jótanácsot. Azóta már lefotóztam úgy is, csak még nem frissítettem. :) Az a helyzet, hogy hét közben nem vagyok itthon csak hajnalban meg este. De tegnap nekiestünk az összes oldalnak, és megcsináltuk. :D
    Én is üdvözöllek nálam.

    VálaszTörlés