2010. február 14., vasárnap

Hagyományos scrapbook project

Ezt az oldalt hagyományos scrapbook technikával (kézzel, ragasztással, vágással stb) készítettem múlt hét csütörtökön. A lányom óvodás fotóját használtam fel hozzá. Három éve nem készítettem már hagyományos oldalt. Az egyetlen próbálkozásom ezzel a dologgal az Anita ballagására készült születéstől ballagásig szóló albuma, de ezt ő nem szeretné, ha az Interneten mutogatnám. Így most ez az első ilyen lap, amit meg tudok mutatni.
Sajnos nem tudtam elég jól lefotózni, mert 30x30 cm a kép és nem tudtam fölé állni kellőképp.


Ezt a következőt már okosabban fotóztam, ezt mindjárt másnap készítettem, mielőtt a scrapbook.hu találkozójára mentem.


Ez már egy iskolai kép 1996 Karácsonyáról. Az egyik teatasak csillagomat is felhasználtam hozzá. Valódi csipkéből és zsinórból készítettem a díszítést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése