2010. február 23., kedd

Farsang

Egy újabb kihívás. Farsangi képet kell készíteni.
Ez most nekem pont jól is jött, mert Kriszta és Marika is adott fotókat scrappelés céljára. Ezúttal a népi "Bolond esküvőt" választottam.
Egy horvát nemzetiségű kis faluban az a szokás, hogy télbúcsúztató farsangkor beöltöztetnek egy nőt vőlegénynek, egy férfit menyasszonynak, és összeadják őket. A pikantériája az a dolognak, hogy senki nem tudja, kik ők. Még ők maguk sem a másikról. Persze egy idő után kiderül, de az a poén, hogy minél később történjen a dolog.
A falusiak is beöltöznek, és így vonul végig a menet a falun. Aki meg nem öltözött fel, az kiáll a kapuba és itallal meg sütivel kínálja őket. Mire a templomhoz érnek, már kellő "hangulat" uralkodik. :DD
A versikét én írtam hajnalban a buszon. Nekem az "aranyhintó" tetszik legjobban az egészben. :DD

Klikk a képre, ha nem olvasható

2 megjegyzés:

  1. Tök jó móka lehet. És hogy tetszik a kolleginának a lap! Fel is tette mindjárt az iwiw-jére :)

    VálaszTörlés