2011. április 6., szerda

Napló, márciusi 3. oldal

Az Új köztemetőben jártunk. Mamáék sírját látogattuk meg, ezután pedig fotóztunk néhány csodás szobrot. Néha kell ez a feeling is, érdemes körülnézni néha ilyen szemmel is.





A temető eldugott csücskében, nem messze az 56-os forradalmárok emlékhelyétől van egy geoláda. Ezt kerestük meg a séta végén. Az oldalam is erről készült.

Cím azért nincs, mert igazából van. :) A naptár-karikán az a kód, GC-1956 maga a cím. Ez a láda kódja, ami alapján meg is lehet keresni. A jelszó pedig Lócika fotója alatt van eldugva a kíváncsi szemek elől. ;)

5 megjegyzés:

  1. A temetőben csodás dolgokat lehet látni és felfedezni, valóban érdemes "más-szemekkel" nézni a dolgokat.

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen milyen csodás alkotások láthatóak ott! Szeretem a szobrokat, és a geoláda egy nagyszerű ötlet! Jó, hogy felkerestétek! Nem is jutott volna eszembe, hogy ilyen szemmel is lehetne nézni a világot! A te szemeden keresztül, pedig irtóra élvezem!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én meg nem vagyok szőrösszívű! :D Gyere vissza és olvasd el a választ! :DDD

    VálaszTörlés
  4. Én nem szeretek temetőbe járni. Nekem túl szomorú. Lócika viszont nagyon jól mutat és ráadásul milyen kis cseles. :)

    VálaszTörlés
  5. Lócika kegyetlenül büszke magára. :D

    VálaszTörlés