2011. április 17., vasárnap

Bőrönd album

Sapimano-val készítjük a Bőröndalbumot.
Fantasztikus project! Imádom. :)
Először is jóval később kezdtem hozzá, mint a többiek (az utazás miatt), aztán meg előre szaladtam, és tegnap délután a klubnapunkon eljutottam odáig, ahová a csapat csak este jutott el a tanfolyamon. Na jah, könnyű volt, hisz végig együtt voltunk a tanítónénivel. :) Még most is csak félkésznek tekintem, hisz a díszítés, a lapok és a belső oldalak még elkészítésre várnak, de mutatok belőle fázisfotókat. Íme:




Az elejét Bo Bunny - Gabrielle papírból készítettem el. 1,5 db 15x15-ös lapot használtam hozzá, aztán még egy felet, mert ki akartam emelni a síkból a színes lepkéket. Így most maradt még két egyforma fél lapom, amit majd máshol használok fel.A papírok illesztését az új TH öntapadós szalagommal takartam el, amibe azonnal bele is szerelmesedtem, ahogy megláttam a gyakorlatban. Imádni való!
A zárat Málnánál vágtuk ki bársonyos öntapadós tapétából, amit aztán ráragasztottam egy sima kartonból kivágott ugyanolyan heveder formára. Így most elég tartósnak gondolom. Előbb próbáltam tépőzárral feltenni, de kiszakította a papírt, mert lejött, így mennie kellett. Most egy öntapadós mágneslap és egy csavaralátét fogja össze a bőröndöt. A széleket pedig csipkéztem, mert kicsi volt a papír, és nem ért végig. :DD



A hátuljához egy BG Marakesh papírt használtam, ami ugyanaz a szín, mint a Gabrielle, de mivel egyszínű volt, türkiz színnel és barnával is pecsételtem rá ide-oda, hogy valamennyire hasonlítson az eleje mintáira. Szerintem tök jól sikerült.



Belül nem tudom, milyen papírt használtam, két egyformát, egy lapon belül volt négy féle minta, így rendesen volt vele variációs lehetőség. Az elválasztó lapot egy 7Gypsies - Victoria papírral oldottam meg, amit Málnával csereberéltem tegnap. Szerintem mindketten jól jártunk vele. Díszítésnek egy - a lányom régi blúzáról levágott - fodrot használtam. Az Isten is ide teremtette. :)
Itt pedig az elválasztó lap mögötti rész. A hátát is Gabrielle lapokkal borítottam. Most két egyformával. Igyekeztem úgy illeszteni, hogy szép maradjon az illesztése. És még került hátulra egy gyöngyös melltartó-pánt. 

Innen folyt.köv. :)

9 megjegyzés:

  1. Valami mesés lett az albumod!!!!! Ó,de jó,hogy te már így készen vagy! Nagyon ügyes vagy!! Irtóra tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű de nagyon szép lett. Mesés.

    VálaszTörlés
  3. Ámulok -bámulok. Csodás, mennyire ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon jól sikerült! nagyon szépen haladsz vele!Annyira tetszik Bogi!

    VálaszTörlés
  5. (off: nem találtam e-mail címet, így ide írom: szeretném megkérdezni, hogy ezt a gyönyörű papírt itthon vetted vagy külföldről? Ill. a TH-s grungboard-ot is, amivel a bőröndöt összefogod. köszönöm válaszod, Bogi)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek!
    Réka, a Gabrielle papírt külföldről rendeltük. Andival tudsz egyezkedni ezügyben! :)Az egyszínű türkizt és a belső borítást itthon vettem, talán a Hobby Művésznél.
    Amivel a bőröndöt összefogtam, leírtam a bejegyzésben, Sizzix-el vágtam öntapadós tapétából + kartonból.

    VálaszTörlés
  7. Bogi! A szépséges pillangók hogy készültek? Az én bőröndöm borítása hasonló színvilágú,ezért érdekelne..Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Mary, a pillangók a papíron vannak. Ilyen a papír. :)
    A színeseket pedig kivágtam egy másik ugyanilyen papírból, felhajtottam a szárnyakat egy kicsit, és csak a testüket ragasztottam rá a papírra.

    VálaszTörlés
  9. Mit mondhatnék mást? Gyönyörűséges!!!!!

    VálaszTörlés