2011. április 4., hétfő

Napló, márciusi 2. oldal

A naplómból a februári záróval adós maradtam még, ugyanis nincs készen. Most kaptam meg a kis címkéket, amiket használni szeretnék majd, úgyhogy záros határidőn belül az is meglesz majd. Addig is folytatom a márciust.
Voltunk túrázni! Dunaújváros-Kulcs között haladt a Dunán innen, Dunán túl túra 20 km-es rövid távja. Annyira régen teljesítménytúráztam már, hogy ez a kis távocska totálisan megviselt. De azért jó volt ám. (az idő megszépíti) :)




Mivel volt egy előkészített kinyitós lapom, ez most kétoldalas lett. A záródását a lányom egy régi kiselejtezett kapcsos blúzáról leoperált kapoccsal és az én régi táskámról származó cipzár húzókával oldottam meg. Miltonkapoccsal és ragasztóval rögzítettem őket, nagyon profi és stabil lett, szeretem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése