2010. március 3., szerda

Minialbum Marcinak

Végre megérkezett Pipacshoz a múlt héten készített minialbumom. Nagy öröm, hogy örül neki! :)

Pipacs az egyik netes tesóm. Béb által örököltem. :) Februárban kisfia született. Sajnos 32 hétre kellett neki a világra jönni, de szerencsére mindenki nagyon jól van. Ebből az alkalomból készült az album.


Ez a címlapja

A borító belső lapja Basic Grey karton, egy fa szivecskével és kontúrmatricával díszítettem ezeket a lapokat.

A belső oldalak 3 db A/5 méretű mintás lapból készültek egy nagyon egyszerű hajtogatással.
Szintén kontúrmatrica és egy akciósan vásárolt karton chipboard készletből származó szivecske díszíti ezeket a lapokat. A kis zsebekbe pedig kártyák kerültek fotókkal és kommenttel.
 
Hátul szintén Basic Grey kartonból kivágott díszítés és egy manócska


Ez a hátlap Jóandi hajtogatott virágjával. 
Nem tudom, milyen papír, amivel kívülről bevontam. 



Ezek pedig a kis kártyák külön-külön. Elől fotók, hátul pedig kommentár a kisbaba szavaival.

Imádtam készíteni, egyáltalán nem kizárt, hogy később majd megismétlem ezt a technikát. Annyira egyszerű! :)

Sok boldogságot Marcinak és Pipacsnak és a Papának!


10 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon szép! És nagyon kedves dolog tőled!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Béb! örülök, hogy neked is tetszik. :)
    (most látom, hogy az egyik kártyán kihagytam egy betűt... grrr.. :D)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami csoda!!! Ezzel a te hajtogatós technikáddal olyan jó kis egyedi dolgokat tudsz készíteni. Biztosan nagyon örültek neki. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez tényleg egy kis csoda:) nagyon aranyos és ötletes és az egész ugy ahogy van nagyon jóóó:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az album! Esetleg az albumalap elkészítését (ha nem titok) leírhatnád. Legalábbis ha jól értem azt is te hajtogattad?

    VálaszTörlés
  6. Most csodáltam meg az alkotásodat a galériában. Nagyon tetszik. Fantasztikusan ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a szép szavakat. :D

    VálaszTörlés
  8. Na, csak sikerült kommentelnem!
    Nekem is nagyon tetszik, nagy kreatív vagy és tehetséges. És persze türelmes is. Elismerésem!

    VálaszTörlés
  9. Hermész, örülök, hogy itt vagy! :) Köszi neked is!

    VálaszTörlés
  10. Bizony, hogy gyönyörű és megható ajándék, Bogi, hihetetlen, hogy mikre vagy képes!

    VálaszTörlés