2010. március 29., hétfő

Megjöttem

Sziasztok!
Itthon vagyok, megérkeztem Csehországból. Nagyon-nagyon sokat fényképeztünk, lesz ám mit csinálni vele, csak idő legyen hozzá. :)

Sajnos elég rossz hírekre jöttem haza, betegség van a családban, és most ez a legfontosabb. Nem tudom, mikor jövök, de biztos hamar. 

Mindenkinek köszönöm a blogdíjat, oldalt kitettem, de a többit most ha nem haragszotok, nem nagyon van időm... mindenkinek küldöm kivétel nélkül, akit követek, mert az a nagy mértékű kreativitás ami bennetek lakozik, az páratlan és mindenképpen díjazandó! :) 
Fogadjátok hát szeretettel tőlem MIND!!! (linkek oldalt)

6 megjegyzés:

  1. Bogi, üdv. újra itthon!!!! Várom a képeket. Jobbulást kívánok a családtagodnak. Megértelek, hogy most ez az első. Sajna nálunk sem jobb a helyzet. Nagymamám tegnap kórházba került.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bogi! Üdv újra itthon. Gyors gyógyulást kívánok a betegnek!

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy itthon vagytok! Kíváncsian várom a fotókat és az oldalakat. Jobbulást a betegnek!

    VálaszTörlés
  4. Én is beállok a fotókat kíváncsian várók és a jobbulást kívánok közé :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen!
    Apukámnak úgy néz ki meg kell műteni a szívét. :( És sajnos még nem biztos, hogy "ennyi az egész...."
    Kisnyúl, nagyidnak is jobbulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  6. Apukádnak jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés