2010. március 10., szerda

Egy fa két élete

Egy ideje témahiányban szenvedek. Ma viszont eszembe jutott, hogy készíthetnék egy sorozatot a fáimról. Pl. "Beszélő természet" címmel. Vagy valami jobbal. Majd kitalálom. Jó néhány olyan képem van, ahol fákat, sziklákat azért fotóztam le, mert úgy éreztem, mondani akarnak nekem valamit.

A Parádfürdői Rákóczi fát először 2001-ben láttam. Gigantikus termetével, ráncos "bőrével" egy sokat szenvedett öregembert idézett fel bennem. Látom a megereszkedett szemöldökét, az orrát, a fogatlan szájat. Tudom, sokan értetlenül néznek, mikor ezeket ecsetelem, de én akkor is látom. És volt már, hogy más is.

Mostanra kipreparálták, táblát aggattak rá. A legenda szerint ugyanis hozzá kötötte annak idején Rákóczi a lovát. Jó sokáig tartott, míg évekkel később megtaláltuk Papival. De megérte a keresgélést.

Felhasználtam:
Rainbow  - Csirip készletét
Papírfecnit ismeretlen helyről
BTMO sablonját erősen felismerhetetlenné téve

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet a fák bemutatása. Jó volt olvasni ennek is a történetét. Várom a következőt is. Ja, és az oldal méltó a fához. :) :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szuper a blogod és szerintem nem sokan látnak a fákban ilyen erőt ,és érzelmeket csak rongálják .Nagyon szép az oldalad :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. :) Majd lesz még. Remélem, egyre jobbak.

    VálaszTörlés