2013. július 14., vasárnap

Nógrád vára

Ígértem, hogy megmutatom az egész oldalt, de elég sokat vesződtem vele, nem tudom, van-e értelme mutatni a fázisokat. Azért mutatom.

Végül az egyik júliusi scrap.hu-s vázlatra készült el az előzőekben mutatott képből az oldal.





És a fázisok:
1. Egy A/5 méretű akvarell papíron elhelyeztem és körberajzoltam ceruzával a képet, majd a fotót félretettem.


2. Itt-ott festettem a széleknél és a sarkoknál vízfestékkel.

3. Bélyegeztem is ide-oda. Azért jó a képet körberajzolni, mert így nyugodtan tudunk mindenféle sablonnal, bélyegzővel és festékkel dolgozni anélkül, hogy akadályozna a kép, mégis látjuk, hogy mi fog kilógni a kép alól.
4. Egyéb rétegeket is teszek a kép alá/köré.

5. Felteszem a képet a helyére, majd a felső rétegeket is felteszem a helyükre.


6. A lap alá ragasztottam egy darabka (mosó)hálót, aztán az egészet felragasztom a nagy 30*30-as háttérre és felírom a címet.


Kész! :)

2 megjegyzés: