2012. július 15., vasárnap

Tábor - Képcserés játék

Idén először veszek részt a scrap.hu táborán. Bár ma még csak július 1 van, megírom ezt a bejegyzést, és csak akkor fog megjelenni, ha már hazajöttünk. Mert ez az oldal bizony titkos. :)

A játék arról szól, hogy mindenki küldött egy képet a "közösbe", és sorsolással dőlt el, ki kinek a képét kapja, amiből oldalt készítettünk. Aztán ki kell találni, ki készítette az adott alkotást. :)

A sors úgy alakult, hogy XTI édes fotóját kaptam. Egy zsánerszobor a Nyíregyházi állatkertből, az orrszarvú, amin a két kis keresztfia lovagol. Micsoda szerencse! Az egyik kedvenc témám a zsánerszobrok! :)
Igen, utánakerestem, hogy melyik állatkertben is készült a kép, mert sajnos a jószág feje lemaradt a képről, és ez engem nagyon zavart. Gondoltam megrajzolom neki, de ahhoz látni kellett az egész szobrot.

Most, mikor írom, még fogalmam nincs, kitalálták-e, hogy én készítettem, de szerintem ki fogják. Remélem. :)

Basicgrey Origins papírt használtam, néhány újságfecnit ragasztottam rá, megfestettem fehér alapozóval, majd Papi által vagdosott cikcakkos sablonnal összetintáztam. Bélyegeztem is rá, meg firkáltam is ide-oda. Aztán jöttek a dekortapasz darabkák, meg egy darab csipke, egy pár papírcsík, és a fotó. A chipboard a scrap-kreatura műve. A varrás meg a varrógépemé. :DD Jól elbarkácsolta a gépem egyébként, sajnos a hátulján alaposan látszik. :(( Na de azt már nem mutatom meg!


Írtam egy versikét is mellé.
Az én lovam olyan legény,
 Szarva nőtt az orra hegyén.
Ha a hátára ülök,
Repülök már, repülök!
Gyíííí!

 



1 megjegyzés:

  1. Bogi, ez egyszerűen szuper! Iszonyú ötletes, kreatív, ahogy megrajzoltad a "lovacska" fejét, a versike meg szuper! Imádom!

    VálaszTörlés