2012. július 23., hétfő

Június okítással

A júniusi feladványt a naplóba most én adtam fel. Kissé csavaros a dolog, ezért arra gondoltam, hogy megmutatom lépésenként, én hogy csináltam. Na jó, nem lett valami hűha az oldalam, de talán majd ez inspirál  valakit, hogy sokkal jobbat készítsen nálam. :DD

A feladat az volt, hogy
- használjunk valamilyen sablont, amit tintázunk, festünk vagy fújunk
- használjunk eszközként valamit, ami pont nem arra való, amire most használjuk
- bónuszként - aki bevállalja - mindezt tegyük valamilyen mintás papír alapra.

Nézzük, mi lett ebből... :D

Mivel Papi szülinapja és Anita névnapja minden évben van, arra gondoltam, hogy ha idén csak havi egy lapos a naplóm, legyen most a júniusi oldalam a festés. Ezúttal a saját lakrészünket festegettük  Sárgára némi rózsaszín beütéssel. Na jó, eddig is ilyen volt éppen, de most legalább tiszta. :D Éppen ezért az alapom sárga lett, a díszítés pedig rózsaszín.  


Ennyi erről elég is lesz. Nézzük a lépéseket.

Egy sárga mintás lapot választottam a Daisy d's-től, amit egy kör alakú hálós sablonnal megtintáztam.

  
Ezután fogtam a "nemarravaló" szögmérőt, és  a kör közepébe helyeztem. A kis kerek lyukakon fújható tintával ezt is megtintáztam.


Akit esetleg érdekel, ilyen színeket használtam.

Téptem egy papírcsíkot, és felragasztottam hosszában, és felrajzoltam ceruzával a fényképek körvonalát. Ezt azért tartom fontosnak, mert így jobban látom, hogy a képekhez képest hol kell festegetnem  és díszítenem anélkül, hogy a fotókat összemaszatolnám.A tintázott formák körvonalait vékony filctollal körberajzoltam, hogy hangsúlyosabb legyen.

Persze most is a kedvenc új punchinella sablonomat használtam, mert annyira vágytam rá, hogy most mindent ezzel kenek össze. :DD Méghozzá újra Aged Mahogany színnel.
Nem hagyom kárba veszni a tintát, a nedves kendővel a papír másik részén tisztítottam le a sablont, ezzel itt-ott halványabb mintákat sikerült létrehozni a papíromon.



Aztán festettem egy keveset ide-oda...

 ...meg egy picit pecsételtem írásos bélyegzővel oldalt...

Még egy kicsit sablonoztam, és mivel nem tetszett a kör, még a szélére ragasztottam egy papír szegélyt.

Végül a helyükre kerültek a fotók, feliratoztam, és még díszítettem dekortapasszal.

A varrás a végére maradt. Csak azért teszem ide még egyszer a kész oldalt, hogy lehessen látni, mennyit dob a varrás ezeken az oldalakon. Szerintem nagyon sokat.


Köszönöm, hogy benéztél!

5 megjegyzés:

  1. Húúú, nekem nagyon tetszik! Tök jók ezek a fázisfotók! Most legalább látom, miket művelsz?! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Hogy ez mennyire jó!!!! Minden oldaladat végig mutathatnád így. :D

    VálaszTörlés
  3. Jó volt nézni, ezt még nem láttam! Ügyi!

    VálaszTörlés
  4. De jó, h ezt így részletesen megmutattad!

    VálaszTörlés