2012. május 30., szerda

stART

Azért start, mert ez az első elkészült maszatolós füzetem. Nekem egyébként az ART megnevezés olyan nagyképűnek tűnik, de próbálom megmagyarázni magamnak, hogy ez a festegetős stílus erre a névre hallgat. Hiába, na. :)

Elkészült tehát a borító is. Kissé ügyetlenke volt a fiú, aki rátette a spirált, le is kellett egyet szedetnem, mert kisebb volt a kelleténél. Ez sem tökéletes. Nehezen forognak a lapok, és át is kellett itthon fűznöm a lapokat, mert rossz volt a sorrend. Azaz nekem nem felelt meg.  Na mindegy.

Hogy le ne potyogjanak a lapok a kissé meglazított spirálról, összekötözgettem egy darab fonallal.

Ha van valaki, aki ügyes a spirálra kötözgetésben, segíthetne, mert szívesen feldíszíteném még egy kicsit a szélét. :)

A legtöbb lapon csak valamilyen hangulatot próbáltam ábrázolni, semmi különös apropója nincs az egésznek, csak kedvtelésből készülgetett pár hónapon keresztül.


































10 megjegyzés:

  1. De jó így egyben látni, hát még ha jól meg is tapogathatnám....
    Nagyon tetszik!!! Tudom, mondtam már többször, de ha egyszer így van. és igen is art! mert művészet amit csinálsz!!!

    VálaszTörlés
  2. Majd mindenképp elviszem és megnézheted, jó?
    Köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  3. Bogi, ez egyszerűen fantasztikus!!! Nagyon jó így egyben látni! A spirál díszítésed nagyon tetszik, szerintem semmi több nem kell rá! Úúúggyy megtapogatnám!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm nektek is! :)
    Az a díszítés a kellemesnek a hasznossal való összekötése. Muszáj volt összekötözni a végeket, hogy le ne essenek a lapok. :DDD

    VálaszTörlés
  5. Ja, és mellesleg már maszatolgatom a következőt... Mert nem bírom ki. Imádok mindent összekenni. :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom a "like" gombot :D
    (ez a cicás kép - is - csúcsszuper!!!)

    VálaszTörlés
  7. Kár, hogy mindkét cica elveszett. :((( Azaz ellophatták a kínaiak. Sajnos az utóbbi időben láttunk itt macskát csalogató ázsiait. :((((

    VálaszTörlés
  8. Egyre ötletesebbeket fabrikálsz!

    VálaszTörlés