2012. május 14., hétfő

Pitypangos - Nyár, némafilm

Amikor Csehországba utaztunk, nem kis fenntartással fogadtuk az ötletet, hogy a kocsiban Bocskor Bíborkát kell hallgatnunk. Aztán jött, amire nem vártam. Belezúgtam a Magashegyi Underground zenéjébe. Annyira, hogy azóta is a fejemben járnak azok a dalok. 

Aztán készült ez a kép, és nem hagyott nyugodni, hogy összerakjam őket. Na jó, tudom, hogy ez az eredetileg vers nem a pitypangról szól, de nekem valahogy mindig ez jut róla eszembe. És azt is tudom, hogy amit csináltam vele, az kicsit sem nyári. Főleg a színek nem azok. Mégis ez lett belőle. 
Gondoltam, megmutatom, bár fenntartásaim vannak vele kapcsolatban. Még az is lehet, hogy előbb-utóbb újra próbálkozom, hátha sikeresebb lesz. De most egyelőre ezzel barátkozom. :)





4 megjegyzés:

  1. Szerintem jól sikerült.Ahogy írtad is talán a téma még elviselne egy kis színt de a kivitelezés jó.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos! Érdekesen ötvözted, de tetszik! Kicsit olyan melankolikus! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi! :)
    Majd azért még egyszer nekifutok. Most készült a hétvégén idevágó fotó. :)

    VálaszTörlés