2012. február 3., péntek

Valami melegség

A link alatt megnézheted, de zanzásítva elmondom, mi is volt a feladat:
  • A címben szereplő mottót (Valami melegség) mindenki olyan megközelítésben értelmezze, ahogy neki tetszik.
  • Hasznnáljunk legalább 2 gombot. (nekem hármat sikerült, - a szivecske is egy gomb)
  • Használjunk valami írás mintás kiegészítőt.
Közben a scrap.hu oldalon Timi készített nekünk egy kihívást, amire nem lehetett nemet mondani. Legnagyobb kedvencem, Finnabair oldalát kellett liftelni. Azt az oldalt, amihez nem olyan régen video mellékletet is láttam, és nagyon, de nagyon szerettem volna utána csinálni, de valahogy nem vitt rá a lélek a más tollaival való ékeskedésre. Most viszont a kihívás formájában ezt meg tudtam valósítani.

Szóval megint hibrid kihíváson vettem részt, ez is, az is. :D


Nem titok, imádtam és élveztem minden egyes pillanatát!
Festettem, sablonoztam struktúrpasztával, kávéztam, ragasztgattam, varrtam, tűztem stb. Annyira szeretem ezt! :)
Egy kis leírás a hónapról (pl. hogy miért is nincsenek fotók) található a "Január" feliratos kis kártyán, amit ki lehet húzni a fotó alól.
Ja, és köszönet Rózsának a horgolt virágért!  *cupp*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése