2012. február 26., vasárnap

3D képeslap

Az úgy volt, hogy képeslap kihívás volt (van) a Scrap-Kreaturánál. Én pedig láttam valahol egy videót, amit bár nem tudom, újra meg tudnék-e találni, de emlékszem, és nem hagyott nyugodni. Így aztán készült megint egy lap. 3D-ben.

Tegnap voltam Andinál, és akartam neki mutatni egy technikát. Csak a papír meg a tinta nem volt megfelelő hozzá, de azért roppant jól sikerült. :D Na, sebaj, ragasztottam rá egy zöld mintás papírt a szívem csücske 7Gypsies-től, rákapartam egy indát, majd egy szép nagy lepkét. Ettől még annyira nem 3D, bár kicsit mégis, de nem ez a pláne.


Hanem, ha kinyitom, akkor röpködnek a lepkék a levegőben. :)

Remélem, jól látható!
Most megyek és vadul keresem a videót, mert nem biztos, hogy el tudom magyarázni, pedig pofonegyszerű!

Köszi, hogy jöttél!

2 megjegyzés: