2011. december 3., szombat

Szülinapi oldal

A szülinapomon (11.11.11) született Rebeka a bocilány. Farmunk legújabb (de koránt sem legifjabb) tagja. A családi viszonyokat nem elemezném, legyen ennyi elég róla. :D

A minap kedvencem, Finnabair tanfolyamot tartott az interneten. És igazából ez volt a legjobb ajándék nekem. :) Ezek találkozásából született ez az oldal.

Felhasználtam egy sima, minta nélküli papírt, sok-sok tintát, sablonokat, bélyegzőket (nem sorolnám fel a márkákat), egy Scrap-Kreatura keret felét még azt is félbevágva, meg sok-sok "szemetet". Mert ezek a legjobbak. (érdekes, hogy Finnabair is pont így gondolkodik, ahogy én :D)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néztek ki Rebekával. Belenéztem a videóba. Nagyon jól magyaráz a csaj. Nem csoda, hogy ezt a szépséget így sikerült összehoznod. Klassz az egész, úgy ahogy van a sok "szeméttel" együtt.

    VálaszTörlés
  2. Köszke! Azért legközelebb próbálom majd kicsit élénkebbre csinálni, mert az ilyenek mindig olyan sápatagok nálam. Hiába, nem vagyok elég bátor. De azért tetszik ez így is. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az oldal is nagyon tetszik. És persze Rebeka is!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis oldal, gratulálok hozzá!

    és utólagosan is...

    Nagyon Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajok! Rebeka is köszöni, múúú! :DD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép oldal lett! Pinneltem! :)

    VálaszTörlés