2011. december 29., csütörtök

Kis Gazda

Papim a neten folyamatosan farmerkodik. Nem biztos, hogy mindig boldog vagyok a ténytől, de erről ennyit.
Idén, mikor az OMÉK-on voltunk, készítettem róla ezt a - kicsit sem beállított - fotót.

Tegnap összejöttünk a lányokkal egy picit maszatolni, kimondottan megcéloztuk a tintázást, festegetést és domborítást, valamint a mindenféle bigyó felhasználásának lehetőségeit. :D Éééés lássatok csodát, ALKOTTUNK!!! Orsi is, én is, Totyi meg Sapi is, de ők mondjuk máskor is. Orsira és rám viszont egyáltalán nem jellemző ez a dolog ha együtt vagyunk. :D

Az én oldalam így sikerült. Az övét pedig naaaaagyon várom, hogy végre láthassam készen, mert igen ígéretesen alakult!


ui: És megérkezett a várva várt mű!!! Íme, Orsi csodás oldala. Nagyon tuti lett!!

3 megjegyzés:

  1. Zseni vagy! Köszönöm az okítást Mester!!!

    VálaszTörlés
  2. Nálad is írom, hogy egyszerűen fantasztikusak lettek!!! Minden apró részlete nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!
    Azóta rákattantam a varrásra megint. :)

    VálaszTörlés