2010. április 28., szerda

Minden kezdet nehéz

Van itt nekem ez a két képeslap... Mindkettőnél egy ötletet próbáltam ki, de egyik sem lett valami szép. Még van mit fejleszteni rajtuk. De azért megmutatom őket. :)

Ez a lap attól különleges, ahogy nyílik/záródik. Valahol az Interneten láttam a leírását, az alapján készült. Ígérem, ha megtalálom, felteszem ide, hogy honnan az ötlet.
A színek olyanok, amilyenek... nekem cseppet sem jön be, de a lányom pl. oda van érte. A fotó maga Csehországban készült Vír mellett a víztározónál. Vagyis ott benne. Egy sziklafal nyúlik be a vízbe, és ez a magányos fenyő szabály szerűen a kövekből nőtt ki. Nagyon megkapó látvány volt!



A másikat egy kihívás alkalmából készítettem. A Föld napjáról kellett egy oldalt elkészíteni. Gondolkodtam, és az az ötletem támadt, hogy az újrahasznosítást konkrétan szeretném megvalósítani. Ezért újságpapírokból készítettem a lapot.
Hát... nem valami ejha... és ezt nem csak abból szűröm le, hogy Orsi békának nézte a lepkémet, (:DD) hanem egyszerűen csúnyácskának találom. Na de nem olyan családból származom én, hogy csak úgy feladjam. Majd lesz ez még jobb is. :D


Mos ennyit. Fent van az anyák napi album utolsó lapja, megyek nézem, mit hogyan.

8 megjegyzés:

  1. Bogi a képeslapod nagyon ötletes és a kép is tök jó! Eszméletlen mikre van energiád, csodállak!

    VálaszTörlés
  2. UPSZ!!! Végül is, lepkének is elmegy :DDD (azért néztem békának, mert még oviba anno valami ilyesmiket hajtogattam békának, de most elgondolkodtattál, lehet az is lepke volt?)
    Az elsőért én totál odavagyok! és a színeit is imádom, nemcsak a képet és a trükkös nyitást.

    VálaszTörlés
  3. A képeslap szerintem is nagyon jó lett! Nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Az elsőnek a színvilága nem az enyém, de attól még roppant ötletes! A kép meg nagyon tetszik!
    A második meg tök jó szerintem. Bár, ha ne mondod, én nem gondolkodok, h mi az rajta...

    VálaszTörlés
  5. Hanem helyből lebékázod? :DD
    Az az igazság, hogy fordítva van felragasztva a szárnya. Erre most jöttem rá...

    VálaszTörlés
  6. Nézzenek oda! Fordítva ragasztod és még nekem van lelkiismeretfurdalásom :DDD

    VálaszTörlés
  7. Ne már! Semmiképp ne legyen! :)

    VálaszTörlés
  8. Békázni semmiképp! Mert azért van neki teste pálcikából. Szóval, ha tudom, h az vmi, akkor vmi rovarnak nézem. Nem tom milyen, de rovar! :-)

    VálaszTörlés