2010. április 24., szombat

Kis tároló notesz-albumom

 A múlt héten kissé beteg voltam. (most is...) Ezen kívül lekötött az anyáknapi album, úgyhogy nem nagyon jártam errefelé.

Tegnap végre sikerült valami elfogadható mintájú esküvői csomagolópapírt találnom, így most végre neki is állhatok a lepetésemnek. Már egy képeslap készen van, - nekem rendkívül tetszik - de mások szerint inkább illik pl. leánybúcsúra vagy szalagavatóra, mint esküvőre. Azért ezt is megkapja az ünnepelt. :)
No, erről sajnos többet nem is árulhatok el...

Mutatok inkább ezt meg azt, ami eddig nem nem került fel a blogba.

Ez itt a kis boríték-albumkám, amibe mindenféle bigyót el szoktam tenni, amit meg akarok tartani, hogy kéznél legyenek amikor keresem őket. Olyasmi, mint egy jegyzetfüzet, csak a fecniket is tudom benne tárolni, vagy képeket stb. amiket kapok a hétköznapokban. Nem mutatom az összes oldalát, csak példákat. Nem mostani fotózás, azóta az elején abban a kis átlátszó tokban ott a nevem és az évszám, meg persze jobban be van lakva, de most nem fotózom újra. :)






10 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa ez a kis album.

    Amúgy meg: hüm?

    VálaszTörlés
  2. Csudaklassz ez az album! Tetszik, hogy jó sok mindent el lehet benne rejteni, és csodás a kivitelezése is! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg szuper. :-) Olyan jó kreatív, mint amilyen te vagy. :-)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos kis tárolót hoztál létre,nagyon ügyes vagy,egy nagy tárolot is csinálj:)

    VálaszTörlés
  5. Na majd legközelebb azt is. :))

    VálaszTörlés
  6. Wow! Hol maradtam én le erről? annyira lekötött az albumgyártás, na meg hogy helyrehozzam az alkotással okozott károkat (leginkább magamon:D)
    Szuper kis tárolód van. Nekem is kell egy ilyen!!! csak ragasztani ne kéne hozzá, azzal most nagyon nem vagyok kibékülve :D

    VálaszTörlés
  7. Reklamálj az Aldinál, miért nem csinálnak 20 fokon mosható ragasztót? :P
    Jössz talira a hét végén? Elviszem, és megmutatom. Tök egyszerű! :)

    VálaszTörlés
  8. Megkapta az ünnepelt és nagyon tetszik neki!

    VálaszTörlés
  9. És Bogi ennek nagyon örül! :)

    VálaszTörlés