2014. június 24., kedd

Hahó a tenger!

Valaki emlékszik még rajtam kívül a fenti című gyerekfilmre? Jó, tudom, 100 éve volt.
Ezt az oldalt a Női Csizma Design inspirációs oldalának készítettem. Egy chipboardot és egy drót díszítőelemet használtam fel hozzá Edit csodás termékei közül, illetve egy csomagolást is a fotó hátterének.
A fotón az látható, amikor éppen 20 éve először és utoljára találkoztam a tengerrel. Köztudottan nem vagyok vízimádó, nekem egyszer éppen elég volt.
Itt halált megvető bátorsággal belefeküldtem a vízbe, és nagyon visítottam, mikor jött a hullám. A lányom pedig annál jobban örült ennek.
A háttérhez használtam több féle hálós anyagot (gézt, dekorhálót, itt-ott egy réteg gyűrt papírszalvétát) és fújós tintát. Száradás után kis gesso-t és bélyegzőket.

3 megjegyzés:

  1. Én viszont tenger imádó vagyok, és imádom az oldalad!! Ezt a háttér-technikát tényleg taníthatnád! Azt is tudom, nekem ez miért nem megy olyan nagyon - mert nincs időm/lehetőségem ...stb... kivárni a száradási időket. Azt hiszem ... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öööö... Hajszárító? Tényleg munkás a dolog, de tanítani képtelen lennék, mert ez olyan ahogy esik úgy puffan dolog. Ha nem sikerül, átfestem, kész kabaré, ahogy ezek készülnek. :P

      Törlés
    2. A röhejes az, hogy ráadásul van szuper kis hőlégfúvóm :-) (Lefogadom, hogy ezt nem gondoltad volna...). De valahogy mindig elfelejtem elővenni, aztán mindig oda lyukadok ki, hogy túl sok idő a száradás. Persze lehet, hogy ez csak amolyan kifogás saját magamnak :-O

      Törlés