2013. október 28., hétfő

Sötétben minden tehén fekete. :)

Lehet, hogy már teljesen az agyamra ment ez a kihívás sorozat. Egyre rémesebb időpontok sorsolódnak ki arra, hogy mikor kell fényképezni, és abból elkészíteni a "Mikor lesz már vége ennek az évnek" c. albumot.

Hogy miért csinálom? Nos, azért, mert elkezdtem, és nem akarom félbehagyni az albumot.

Viszont az októberi időpont mindent felülmúlt. Október 25 éjjel 11 és 12 óra között. Na neee...

Papi lefotózott, ahogy éppen elaludtam, és ettől éppen felébredtem. (Ejtsd: Arra ébredtem, hogy alszom)

A fotó annyira gáz lett, hogy inkább fogtam a gépet, és lefotóztam a nálam sokkal dekoratívabb Rebeka bocit... a sötétben...  Ebből készült az alábbi oldal. :D

Hát nem édes? :D

2 megjegyzés:

  1. Kicsit megnyugodtam, hogy ezek szerint nem csak én fáradtam el egy kicsit, és nem csak én várom, hogy vége legyen az évnek. De én is úgy vagyok vele, hogy megígértem magamnak, hogy ezt az évet mindenképp végigcsinálom.
    És ezek szerint mégsem vagy olyan bevállalós ... :-) Készíthettél volna magadról egy alvós oldalt, max. kifeketíthetted volna a fotódat :-) Csak viccelek ! Ez az oldalad csúcs szuper !! A technikai részét is imádom + a fotót és a címet hozzá. Ezért érdemes volt felkelni !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, annak is lehetett volna ugyanez a címe. :D :D
      (vicc)
      Köszi, ez egy elég összecsapott lap lett, de nekem is tetszik a végeredmény.

      Törlés