2013. szeptember 1., vasárnap

Születésnap augusztusban

Anyunak és Tominak ismét szülinapi összejövetelt tartottunk.
Idén kerekednek, 65 és 70 évesek ugyanazon a napon.
Anyu megkért, hogy Tominak készítsek egy albumot. Én ugyan neki készültem készíteni egyet, de megcsináltam. Az övé majd kicsit később lesz meg legfeljebb. Most még örülök is, mert tegnap annyira jó családi fotókat kaptam feldolgozásra, hogy valami elképesztő. Jól jöttek volna Tomiéhoz is.

Most pedig az augusztusi téma kihívásra készítettem egy oldalt a tegnapi fotókból:

Téma: Ünnepeljünk.

A/4 méret lett, gondoltam mégis belekezdek idén is egy naplóba. Ha augusztus végén, akkor augusztus végén. Ki mondta, hogy egy napló csak januárban indulhat??? :)

A felső képen éppen az albumot nézegeti a család, az alsón pedig a fent említett öreg fotókat.

És ha már itt tartunk, lássuk az albumot.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése