2012. december 12., szerda

November - Gusztáv

És ez is készen lett ma.
Itt van a novemberi feladvány

- Egy színpalettát kellett használni, amit sikerült egyetlen papírral kiváltanom. Jeeeee! :))
- Eldugni valahol a nevünket (szóval keresd meg. :))
- Novemberre jellemző kiegészítőt használni (falevelek)
- Körbevarrni az oldalt. (na, ezt még januárban kitaláltam, hogy én az összes oldalamat körbe fogom varrni az albumban, így ez a feladat nekem már nem is volt feladat)

Használtam egy vázlatot hozzá, ami a ScrapFriends nevű ausztrál blog aktuális kihívása. Lehet, hogy majd beszállok vele a játékukba, nem tudom még. Ő lenne az:

Na jó, azért ez kissé részletgazdagabb, mint az enyém.

A sztori pedig a következő:
Gusztáv a kecskegyerek jó drágán figyelt már évek óta az egyik üzlet polcain. Első látásra szerelem volt. Ahányszor megláttam valahol, odamentem hozzá, és megbeszéltük, hogy sajnos nem vagyok milliomos, és nem tudom megvenni, de nagyon szeretem. Aztán jött a dizájnváltás, és Gusztáv 50%-ra le lett százalékolva. Ezt az én kedvesem véletlenül észrevette. Gondolta, ha már szülinapom van, utánanéz, hátha kap egy kisebbet, és lám-lám... El nem tudom mondani, hogy örültem neki! És ez a múlt idő az a folyamatos fajta, ami még most is tart, és fog is! Bizony! :)

Nos, hát ő lett az én szülinapos ajándékom az idén.


2 megjegyzés:

  1. Great use of our Scrap Friends sketch...love how you've used that doily:):):)

    VálaszTörlés
  2. Gusztáv a lehető legjobb helyre került, ráadásul ilyen klasszul megörökítve. :-)

    VálaszTörlés