2012. november 21., szerda

Barátnők

Mostanában egy albumon dolgozom. A Bakonyban túráztunk egy hetet október végén, ezt próbálom feldolgozni. Tulajdonképp készen is van már, csak a borítója hiányzik.

Ma viszont egy kicsit kiruccantam 15 évvel ezelőttre. A scrap.hu-n mosolygós képekből kértek oldalt, ez a havi téma kihívás. Keresgéltem a lányom gyerekkori fotói között, és találtam ezt a sorozatot, ahol a barátnőjével egy Visegrádra tartó hajón készültek róla mosolygós fotók.

Gesso-val összekentem a lapot, aztán mindenféle dekortapasszal és papírcsíkkal leragasztgattam a jobb oldalt. Még bélyegeztem rá egy kupakkal meg egy saját készítésű bélyegzővel, és mehettek is rá a fotók. 
Szeretem ezt a rendetlen stílust. Bár nem mindenkinek tetszik, nekem nagyon bejön.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése