2011. november 6., vasárnap

Gellért hegy

Az utolsó szeptemberi oldalam a naplóba. Geocaching túra akart lenni, és egy ládát össze is szedtünk, de nem volt igazán emlékezetes.
Újra vissza kell majd menni a többiért.



Hődomborítottam! Másodjára életemben. Na ez sokkal jobban sikerült, mint az első. A kis fogaskereket és a kulcsot vontam be réz színű domborporral. Sajnos a kép egyáltalán nem adja vissza a valóságot, de állati jó lett.

Papír: Basicgrey
Betűk, kulcs és fogaskerék: Scrap-kreatura (jól elbénáztam a feliratot mert nem lyukasztottam ki időben a papírt... )
Szalag: Házilagosan készítettem egy kötözős dosszié szalagjából pecsételéssel.
Miltonok, kaparós matricák.
Gomb: Yabo
Maszk: Prima
Bélyegző: Inkadinkado

4 megjegyzés:

  1. Boldog, boldog, boldog születésnapot kívánok Neked :)

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy állati jó lett, ha ilyen segítségetek is volt! :))
    Én is boldog szülinapot kívánok, ha kicsit megkésve is! Ja és nem csak én, hanem Apcika és a Macik is!!!

    VálaszTörlés