2011. október 22., szombat

Szeptemberi elválasztólap

Délután mikor feltettem ezt a képet, írtam egy csomót. A végén csak a kép maradt meg, nem tudom, hová dugta a blogger a szöveget...

Szóval régen nem írtam. Nem volt gépem sem, de nem is alkottam. Egy pár napra el is utaztunk Egerbe. Most viszont végre barkácsoltunk gépet, van végre nyomtatóm is, úgyhogy most már talán majd tudok mutatni ezt-azt.

Amit ma hoztam, az egy szimpla hónap elválasztó lap, semmi több. Ezért sem igazán van úgy kidolgozva. Viszont - mivel eddig még szeptemberre nem készült semmi - ezen az oldalon próbáltam megvalósítani a kiírásnak megfelelőket, azaz kockás/csíkos stb. iskolai papírt és kézírást kellett használnunk.

Remélhetőleg legközelebb tartalmasabb leszek.

1 megjegyzés:

  1. Már úgy hiányoztál!!!!!!! Örültem a soraidnak! Jó újra látni, hogy köztünk vagy! Nagyon jó lett ez a hónapelválasztó oldalad! Ne keseredj, hogy szeptemberre nincs semmid, nekem júliustól foghíjas a naplóm. :)

    VálaszTörlés