2010. október 14., csütörtök

Pecsételős készen

Valami alkotói válság lehet rajtam, mert valahogy nem megy most... A héten befejeztem a Prágai pecsételős füzetkém elejét, a múlt héten meg félig összeraktam egy oldalt Prágából. De leginkább csak szétrámolva van minden már egy ideje, és nem akar alakulni. Fáradt vagyok azt hiszem.

Mutatom az újdonságokat. :)

A füzetke eleje és persze a telepecsételt lapok:







És a félig kész lap:


Most egyelőre ennyi, remélem, hogy nemsokára érdemben is tudok majd jelentkezni. Holnap Málnával megyek vásárolni Hűvösvölgybe, szombaton pedig klubnap lesz. Remélem, hogy ez azért majd inspirál kicsit.

ui: Az összes kép fent van a Picasámon!

7 megjegyzés:

  1. Ez a pecsételős füzetke veszettül bejön Bébevicsnek! Szeretem színek, szeretem hangulat!

    VálaszTörlés
  2. Holnapra én is vásárlást tervezek :D és van egy sandám, hogy pont oda :DDD
    A fáradtságot megértem, átérzem. Remélem mielőbb visszatér a lendület! (mikor mentek holnap???)

    VálaszTörlés
  3. Hát ezt nem hiszem el! Én is :DDD (ha minden jól megy)

    VálaszTörlés
  4. Kívánom, hogy minél előbb elmúljon a fáradtságod és visszatérjen a régi Bogi. Holnap találkozunk. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jóó az a füzet! Imádom a pecsétjeidet és amiket kaptál azokat is! Ha legközelebb talcsizunk kifaggatlak ezekről a prágai pecsételős szokásokról. :D
    Az első oldalad is nagyon szuper, ígéretes. Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!
    Anett, ez nem egy cseh szokás, inkább turista szokás. :) Itthon is ha bemész valahová (múzeum, stb.) és kérsz pecsétet, fognak adni. Sok helyen ilyen szépeket.

    VálaszTörlés